min dag :)

Sitter å smälter frukosten. sen ska jag köra tjejen till skolan för att sen dra vidare mot finland för min ridlektion igen...  det är at sej nått såå himlades roligt!
 

JULKLAPPAR!!
 Oj vad svårt det är att veta vad barnen ska få i julklapp. För antagligen är det ännu antalet som räknas.
Den lilla han fyllde ju år nyss så han har ju redan fått leksaker, Nettan har igentligen inte önskat nå spec.
Sen är det gudbarnen som ska kommas ihog.  kusinerna hoppar vi över (gemensamt beslut) dom är ju så många :)
Min önskelista däremot DEN ÄR LÅNG !!  hiihii   högst står nog ridhuset..sen lite andra grejjer.
Man får ju inte allt man önskar fast jag kan inte sluta hoppas ;)
Det sker ju UNDER!  även i sverige..  




  nu drar jag till stallet..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0