TÄNKTE HON JA.....

ALEXEI det är jag : En finsk häst!

Idag kom hon... JUST det IGEN.. strålande sol ute & DÅ TROR hon ATT jag ska jobba!
GLÖM DIN DRÖM ;)
 JAG är såååå mycket snabbare änn hon..hihi
Grimskaftet i hand & grimman, jojo

MEN JAG ÄR SNABB  titta bara hon hant ju inte med 


okej nå sprang hon men inte kom hon nära inte...

titta så snygg jag är        Gnägg på dej du får inte fast mej
Även om hon lyckades hålla mej borta från polarna

  Fast svettig blev jag.  men hon tittar ju på klockan i mellan åt så inte orkar hon så länge

15min till orkar jag galant ;)   30 min blir nog bra
                                                 
                                            Sen kom havre byttan ;)
Jag hade ju som blivit lite sugen på nått så jag gick & åt......
men Glömde ju helt bort GRIMMAN & GRIMSKAFTET :(    
så med facit i hand blev jag ju tvungen att jobba ÄNDÅ


---snabb var hon inte min matte. bara lite smartare---

Kommentarer
Postat av: simone

Så fin häst :D

2010-09-02 @ 10:58:58
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0