alexei

fast jag kände mej slö och seg så satte jag lite bommar och red på banan med alex,, gick till en början inge bra men det vände mot slutet.. Nettan hon red oxå det var nog  3dje el 4e dagen irad hon börjar tycka det är kul nu då hon klarar ponnyn bättre!

Ikväll ska jag gå & sova tidigt för har nu suttit flera nätter i rad och kollat film,, sjukt bra faktiskt har typ tappat intresset för varje gång jag ska se film så har dom sugit,,,
men nu har jag plöjt igenom 3 st på 2dagar   1- män som hatar kvinnor
                                                                  2- flickan som lekte med elden
                                                                  3- luftslottet som sprängdes

Har ni nå fler såna bra förslag på filmer????


                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0