Att bakslagen är steget före

Alltså hur fan kan jag lyckas med det omöjliga!!
Eftersom allt har byggts på hög & jag inte hunnit el orkat då hälsan skriker efter tillfrisknande...
Så var jag ut i sista minuten el om ärligheten ska fram då var jag för sen 🙈
Hursomhelst ...
så behövde mitt skräp släp besiktning.... det är alltid med ett snett leende. 
Man kör in & kliver ut ur bilen 😝
Funderar på om el inte, killarna ska :
1: släppa igenom släpet 
2: komma in i bilen😂😂😂😂
Oftast slutar det typ likadant😅😅
Släpet går igenom 
Men killarna får tvärstopp på att sätta sej i bilen.... 😝
Jag har aldrig sagt att jag varken är lång el stor!!
Tvärstoppet får mej alltid att undra vad dem igentligen ser när dem tittar på  mej 🤔
Jag brukar nämligen förvarna att du lär inte komma in utan att flytta bak sätena 🤷‍♀️

Den gick igenom utan krumelurer & jag han med att redogöra vad jag brukar dra med släpet.. eftersom dem frågar om det är till spån
När jag säger skräp ... tror ni allvarligt dem tror mej ...nix pix.. brukar komma nått om spån el så... men nä bara skräp & nån gr hö 🥴🥴
Kul...
Hur som till det ruggigt kuliga!!!!
Jag han bara svänga hem på infarten då v däck rullade av 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
Seriöst !!! Jag kom just från besiktningen
Hur kan det vara möjligt att missa 5 hjulbultar?
Sååå nu vet jag hur en domkraft ska användas och hur man gör i det läget!!
Även igår lärde jag mej alltså massa nytt!
Öppnar jag ögonen så får jag nya lärdomar vareviga dag!
Jag körde faktiskt Lamborghini oxå
Det går as snabbt å få fast pallgafflarna & låsa fast dem.
På 20 min var allt ordnat och jag han med lektionerna 🙌
Skopan med gödsel han jag ordna på kvällen
Så summa sumaro blev att jag höll igång 
05:50-21:30 igår
Men jag börjar känna mej varm i kläderna & jäkligt nöjd med livet.
Mina vänner är något jag aldrig i hela livet byter ut!
Även om dem nog har rätt kul över alla mina 
"oj vad fan hände" 
& nog har dem mest troligt skavsår i öronen imellanåt ❤️
Men jäklar vad vi kan ha kul åt mina orimliga drag i bland.. det är sällan en dag utan några konstigheter som leder till skratt!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0