Åhh... Julafton

Helt plötsligt så fick jag sånt sug efter lite nytt "hålligång" runt mej🙊🙊 jag måste lida av för mkt rutiner som fungerar nu eftersom jag helt plötsligt orkar fixa mer busigheter!!

Måste nog sova på erbjudandet och mina""""  it just happend!!"""
Just do it !!

Till råga på allt elände så har känslan av att orka laga mat och baka krupit nära mej... Alldeles för nära.. 
Jag både handlar på en kvart och lagar med enkelhet mat för att slippa köpa mat 😳😝🙌🙌
Kanske är solen å våren som gör sej tillkänna....
Förkylningen är i kroppen ännu och bara att putsa speglarna på Actic kändes som ett maraton idag!
Men ut ska skiten så lite svettigt får det väl vara då!!
Snön rasar från alla tänkbara tak nu.. Det dånar och låter .. Snö snö vår och blida... Men solen har gömt sej idag...


Härlig tisdag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0