Den kommer tillbaks

Det har varit intensiva veckor och dagar.

Väggen har kommit då & då, då har jag nyttjat den till att bara luta mej mot och stanna upp, inte försöka ta mej igenom som vanan är !
Alla måsten är puts väck borta. 
Fast ändå finns en tid att passa nästan varje dag!
Men det kan vara bra vill jag tro!

På lördag lastade jag in krukan i lastbilen och åkte på min första ordentliga tävling
En lokal hopptävling i Boden!
Det var en as tidig morgon & vi var nog alla lite trötta och förväntansfulla!
Väl framme har dem dagen till ära hissat flaggan för mina finska vänner 🙌 kul !
Vi hade en toppen dag!
Alla var nöjda med sina prestationer & hästarna levererade fina rundor.
Trevlig Personal som verkligen strålade av glädje & hjälpsamhet! 
Mkt bra anordnat!
Jag & krukan hoppade två klasser
En 90A - den red jag fram väldigt segt på vilket resulterade i en vägran på 5e hindret 
Då vaknade jag nog till & skärpte till mej och sista 4 hindrena var bra. 
Det blev 7 fel ( 4 pga vägran, resten pga tidsfel) 
1m var min första ritt lokal och på riktigt!
Där när jag väntar in min tur då förstår jag att jag måste rida direkt!
Första fas var 7 hinder dem blev felfria och vi fortsatte då och först på näst sista fällde vi en bom 🙈 min miss... och sista red jag på bra för det var hindret jag fasade för(vattenmatta) 
Imponerande nog tog vi en 4 e placering 
Och jag kan erkänna att tårarna trillade när jag skrittade ner bästa krukan!!
Första tävlingen å ärevarv??!! 
Jag har svårt att tycka att jag kan nått🤔
Det är något att jobba på helt enkelt!

Bara å lära sej färger på rosetterna är ju nått 😬😅


Men i 1m var det även Anna-elisa som gjorde en än bättre ritt och blev tvåa.
Så att vi kom å tävlade ihop och gjorde ärevarv i hop var faktiskt häftigt✌️

Tjejen till höger med bobbo.

Hon till vänster är Lotta med viola.


Nu är jag lite mer klok och vet vad vi behöver för att kunna prestera bättre.

Sov gott du ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0