Söndag

Det är strålande sol o fint ute!

Jag ska hålla lektioner ett par timmar men njuter av det fina vädret samtidigt.

Krukan Boy & Marinata blev vaccinerade på fredag och då tog jag tillfället till fånga och vilade.. även estelle har fått ofrivillig vila pga  lite förkylningssymtom 🤢😖
Det kom en ny ponny och hon var inte fräsch ... men som sagt veterinären var ut och vi gjorde en koll bara för att vara på säkra sidan.. inga träningar borta är bokade el nått annat heller så vi bara chillar och ser vad som händer!
Fast redan igår såg jag inget näsflöde så jag kan ha reagerat för mkt. 🤔
Nå bättre för mkt än inget alls!
Utöver det så har sadelmakaren varit på plats och Lass fick sej världens skönaste o smidigaste sadel 🙌👌 
En santa cruze el hur det nu stavas!
Lass har oxå gjort otroliga steg i ridbarheten sen hon kom för 2 mån!
Hon blir finare för var dag... lite fet kanske 😂
Igår städades stall och sadelkammare 👌
Och lite löshoppning med ett par ponnys!
Och Hö hämtning..

Själv åt jag typ godis och vårrullar tills det kom ut från öronen (inte smart, men gott)
Gick o la mej tidigt och är därför hemskt pigg idag 😅 kanske lite väl pigg

Härlig söndag på dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0