Lördag

Det är fint väder idag.

Vi har stigit upp redan klockan 06:15 så endast en kvart före min planering 🙌 & jag gillar tid så det kändes okey!
Dessutom la vi oss redan 21 🙈
Idag har vi lite tomt på agendan men känner nog att det löser sej under dagens lopp.
En fågelholk ska byggas, det vet jag.


Eftersom jag hade tid att gå i butik igår så föll valet på gymgrossisten, påfyllnad av lite i tränings syfte 👌

Nya träningsskor &  byxor tänker ge ett försök att träna i tjockare byxor än tights 😅 

Hoppträning på ponny idag kom jag just på och efter är det små troll som vill rida..
Så hyfsat snabbt kom listan på göra fram..
Jag ska njuta av helgen😍

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0