En Tisdag som aldrig kommer igen

Det har börjat regna nu, tror våren är på ingång och jag bävar för allt vatten all gegga och håren som ska väck på djuren..

Slask är rätt knepigt att bli av med.. 
det har ju liksom ingenstans att ta vägen, marken är frusen och ja ni vet.. huh..

Jag har kommit igång med träningen lite mer än bara en lite stund.. nu har det blivit rejäla pass på en Tim.. visserligen var det nog vågen som fick mej på fötter igen 🤣
Det kanske är nu det är okey att påtala åldern? El så nä.. 
hursomhelst så har jag kört offroad skidor i skogen på söndag .. terapi i svartvitt ..
Vit snö och härlig björkskog (å så glömmer vi granarna) 

Hästarna har till viss del gått på sparlåga pga vaccin. Vilket gjort lektionerna intressanta .. 
Den nya lilla Loppan kan vi i daxläget kalla hej hopp bara galopp ... energidunk...
Kanonkula delux. Mysig ponny!
Estelle kom givetvis in med skrapsår igen.. varför inte liksom ..suck!

Jag är lagomt nöjd med allt just nu ..
Mkt hjärnjobb för framtiden..


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0