Efter ångest

Oj vad svårt det var att komma till ro efter att haft ponnyn sjuk... (det gick ju bra ändå till slut..)

Jag vaknade mitt i en dröm om sjuka hästar , dyra veterinärräkningar, och insåg att mest troligt kan det kallas sanndröm 😜😅
Ponnyn var sjuk & jag får  betala 🤑
Den drömmen var lätt tydd! 
Veterinär mellan klockan 22-23:30 är hyfsat mkt mer än min veckopeng 😩
Vi byter samtalsämne....

Lunchen stod jag för idag 👌

Spenatsoppa & ägg

Visalusplättar med hemkokt sylt & kaffe!

Jag har tränat ihop 6 pass denna vecka och nu är det vilodag!!

Dem kallar dagen Valborg .... men så känns det verkligen inte.. det har fallit massa snö..
Tur vi kan rida under tak.. 
synd på dem som tänkt cruisa ikväll..
Jag satsar nog på att hinna med en dusch innan kl 18 och sen bara chilla lite ... kanske hälsa på nån el varför inte känna hur soffan känns att sitta i 🙊

Puss o kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0