Det skaver endel

Våren är närmare varje solig dag nu ..på sina håll kommer sanden fram på vägen men inte på ridbanan,, jag funderar på spett... du vet ett järnspett..

Tur jag inte har nå anställda ..asgarv.. mina idéer är lite tokiga då å då.
Kan nog inte vara lätt att leva runt mej..
Hursomhelst så tycker jag åldern borde hänga sej.. el om bara latmasken hälsat på å hänger över lite extra denna gr... jag hade sjukt mkt idéer innan påsk... men det var nått fel på klockan.. det var redan tisdag idag & mej vetligt så blev det inte gjort åtminstone inte allt!
Jag önskar nog jag hade lite vesla i mej.. borde bli lite mer snabb och kvick..
Kanske hästarnas foder funkar..mash typ!
Betfor funkar nog sämnre  än en kaka choklad 😬
Det är kort vecka denna veckan.. jag gillar korta veckor och jag tror nog jag behöver hotell frukost ett par dagar 😜

Härlig tisdag på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0