Några få timmar

Jag trodde nig det lättat när jag inser hur tuff natten varit.
Jag kunde inte slappna av och sova, ångesten o rädslan höll mej vaken! Ovissheten är nog orsaken även om jag vet.. Vissa svar kommer aldrig att få svar!
Det här var väl ändå otroligt onödigt!
Jag saknar mina dagliga rutiner jag vill inte gå runt så här... Jag vill inte känna rädslan som tog över natten.
Det var nästan som när man är liten och mörkrädd.
Att polisen knackade på kl 01:17 gjorde nog sitt.. Om jag sluppit det!
Om vi sluppit nås av detta besked hade allt varit som vanligt, men då hade vi inget vetat 😔

Länge sedan jag varit och gått med hundarna så jag tror det är dax !

//kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0