Lite känsloladdat

Jag bestämde mej att nu måste jag ta tag i livet och komma igen...
Det slutade ju nästan perfekt 🙈
Satt alltför länge med morgon kaffet.. Ville liksom dra ut på tiden?.
Hopp i skodan direkt när tiden var för knapp... På första försöket satt mitt super släp fast o jag hämtade in krukan satte han i boxen å pissa o dricka innan avfärd ..
Lyfte in utrustningen i sadelkammaren i släpet 😍 🙌
In med hästen som gick raka vägen in och stod nöjdare än kidzen är på lördagar med godiset...
Han ville å träna!!
Kastade mej in i skodan kikar på klockan ... Börjar köra och inser att jag nog ändå klarar mej hufsat i tid.
Sen kan jag inte hålla tillbaka tårarna,, dem rinner o jag kör.. Jag vill å träna...Lotta kommer se att jag gråtit... Äh.. Jag försöker känna efter varför tårarna rinner,, men nu känndes det bara som livet kommer att ge sej.. Jag är liksom glad att jag kommit iväg!!
Att rulla dit som jag brukar🐎
Lycklig😍❤️ ja och så blev jag ledsen för att det kändes fel att få vara så glad över allt jag har.. Så sjukt! Tänk om jag bara ringt Petri varför skjuter man upp saker ?
Hade han svarat?
Dem svaren kommer jag aldrig att få!
På träningen blev det mkt låga små bommar på 21meter stora volter
Hutta rytmen takten få han mjuk och följsam ..
Fick jätte fina byten ..
6 galoppsprång var svårare än 5 😅
Men det gick super om jag själv får tycka!!

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0