Jäklars

Det var en tuff morgon
Kidzen valde bussen och jag blev kvar inne startklar för jobbet..
Tog en snabb koll på kylen vars sista vykortet på brorsan satt.
Där rasade den morgonen ..
Den ena dagen känndes enkel den andra så här...
Jag vet inte hur jag ska klara av en begravning... Det är bland dem värsta saker man kan gå på. Allt är så laddat.. När jag vet hur tufft det är så känns allt ännu värre...
Jag har ännu inte ens ringt pappa för att tala om allt han fick ett mess.. Mer har jag inte orkat med.
Borde ringa.
Jag har ruggit mkt hängandes just nu och orken finns inte riktigt.
Idag ska jag stålsko och bara beta av på listan så är det borta ur vägen sen!
Huh😓😔

Det blir bättre dag för dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0