Knuten i magen

Idag känns det extra jobbigt att börja dagen..
Jag vill liksom inte riktigt!
Närmaste nätterna har verkligen varit fladdriga hit å dit. Vaknar och tänker.. Jag behöver svar nu.
Men ändå kommer det inte att gå smärtfritt...
Jag är i stort behov av tre dygn ledigt och en fungerande Lamborghini ... Jag behöver oxå en större traktor el hjullastare .. Har hört att många köper för att sälja när dem är klara 😳 kan det vara nått månne? Hur finansierar dem det , leasar man då?
Voi voi...
Egen bonde är nog bästa dräng så är det nog!

Jag står på tipp brädan igen.
Att fortsätta verksamheten el bara ge upp och tänka
Allt har sin tid?!?!?!

Nå kan hända jag är klokare i kväll!

Tisdag hela dagen lång!

Ses o hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0