Hö ladan gapade tomt

Oj vilken koll jag har då.
Dessa billiga hobbyn äter mej ur hus o hem 😱
Hö ladan var fylld till nok i somras och redan har dem tömt lagret 👿
För att ens kunna kvälla dem så fanns inte mer än hoppa i bil o hämta Hö... Det värsta är att det ryms 20balar men jag birde hämta 200 alltså 20gr 😅😅 det tar lite tid
Och tid är en brist vara 😖
Jag lider även av skadade hästar åt höger å vänster... Jätte kul att höra sitt bästa och bara bita ihop typ!
Love horses typ
Jag skrittade ändå på såriga estelle då jag själv oxå är skadad o inte kan skritta hon från mark...
Benets svullnad la sej efter 20min
Så det var dagens bästa
Lektionerna var bra o nån av 🐎 skötte sej exemplariskt...
Och höet kom in för några dagar!
Och jag hade svårt att somna av all info från dagen... Det snurrar tankar som är svåra att reda ut!

//❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0