Sköna söndag

Denna vecka har varit mer upp och ner än jag vill minnas.. Både positivt och negativt..
Känslorna har verkligen kastats runt som i en torktumlare.. In med negativt och ut med krympta kläder 😨
Bättre lite för smått men just perfekt... Än samma skit i rätt storlek ..asg..

Jag har arbetat med mej själv och hittat någon slags strategi för hur jag ska trampa vidare... Stigen.,,, jo det känns som stig.. Den är och kommer inte att vara rakt upp och ner... 
Jag har mej själv att skylla och jag ber om ursäkt för dej som inte förstår nått..
Jag har bestämt att lägga ner allt som tar min onödiga energi..vilket kan vara lite olika saker beroende på vad som snor energin... För fortsätter jag på detta sätt så lär jag gå under .!

Finns inget som betyder mer än att själv må bra.
Att alltid bara finnas där för andra är tyvärr inte rätt väg. 
Så är livet ..

Kvällens tankar i skrift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0