När en dörr stängs ..

Man kan inte låta bli att undra över ord och meningar... Jag håller alltid vad jag lovat!! O h kan jag inte så säger jag det rakt ut!
Simpelt!! Enkelt.. Och lätt förstått?
Värsta som finns är den där kringlande slingrande vägen för att osäkerheten är större än själv känslan! 
Själv känsla och självförtroende är och har alltid vari två olika saker!!!
Jag är gammal nog nu!
Jag kör mitt race,Mina vänner,Mitt liv!!
Skit bra och väldigt lite energi tagande!
Alla väljer sina vänner!
Mej väljer man Max bort en gr sen är jag smart nog att se och förstå själv!
Har aldrig och kommer aldrig att göra det misstaget mot dem jag verkligen vill och behöver i mitt liv för att jag ska må bra!   
,,,,vänskap växer inte på träd,,,,

Så tillbaks till rubriken

Stängs en dörr ...,öppnas en annan 💕


/puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0