Sol och mygg

ingen bränna här inte ;)   helvette vad myggen är på !
Men heppisarna har fått en TILL ny hage,,, mina "drömmar" börjar bli sanna... jag har tankar runt och ikring det mesta på gården.  Synda långsamt.. handla först tänk sen! det som är gjort är gjort! ler
Jag har haft en vilo dag från träningen idag för min känsla är inte okej gällande tränandet.. jag har gjort 4pass i veckan men vad dem levererat vet jag faktiskt inte!  Ett pass kvar som är min favorit.. RYGG... och då ska känslan ligga på topp!
Hästarna har levererat idag allihopa, till och med Nalle som nu går med i verksamheten 3 dagar/v
han blir nog en ny favvo ...blink..
 
jag valde bort ridningen idag då dem 2 minsat var kvar åt mej ;) så vi spände för dom och tog en körtur runt ägorna!
Imorgon vill jag upp igen ;)
Hoppas på inte fullt så här svettigt som denna dag var.
 
Sommaren är otroligt fin va ?!
 
 
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0