Igår var det dax igen

Igår körde jag igång med Tuula träningarna.. Marinata gick bättre än förväntat.
Konstigt det där att komma sej in i ridhus. på en gång så känns sadeln annorlunda stigbyglarna sitter just perfekt och hon mycket bättre och rakare än på länge ;)
Jo då jag kände att bara man rider ordentligt innan man släpper det så går det att i princip fortsätta från samma ställe.
 
 
 
Nu är det Måndag och maskinerna jobbar på med ridhusbygget.. jag har noll koll ;) men det händer grejer.
Jag har en förmåga att få folk att jobba runt mej..eller hålla dom sysselsatta, snäll som jag är!
 
Igår fick vi äntligen lust att röjja i ordning vinden. sommare är ju här och vips så har vi besök och då kan det vara trevligt med en fungerande säng att sova i!
 
Frukosten är i magen och nu ska ridkläderna på och jag ska rida lite innan jobbet kallar!!
 
 
kul att du orkar kika i och läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0