Fredags mys!

jaha ... vad hittar man på om man har REJÄL träningsvärk i bröst och biseps... jo!  Kör BEN!!
Sitter och tankar för ett ben pass.
Gymmet är näst intill tomt på folk .. ler.. nice.. skööönt!
det innebär ett snabbt och effektivt ben pass utan surr och trassel.
 
Det ser ut att vara grymt väder ute (har inte varit ut sen jag gick in )
Så då vet jag just presis vad jag har å göra hemma. Emma kommer och provrider Alex idag och i morgon får han nya skor sedan packar jag hans och Musses grejer och kör bort båda hästarna till sangijärvi på en liten semester. Dessutom hinner jag och Nettan med att rida lite där innan dem ska hem igen!  PERFEKT!!
 
Kanske jag skulle värma lite ute bastu i kväll bara för att mysa lite gran med mina ungar, det är sjukt sällan vi är ensamma.... så vi borde njuta lite ;) 
l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0