VALBORGS VÄDER :)

Det är grått och mulet ute idag ,,, men det sänker inte mej ...ler..
jag borde nog haft ledigt en dag som denna....men kunde inte med att säga åt mina seniorer på badet att jag INTE har vattengymnastik idag...ler... så vi gjorde en deal!!
Dom kommer och jag kör vatten passet ...bra deal!  härligt gäng!
 
Och morgon här gick till att betala dessa räkningar som kommer på nått underligt sätt varje månad!
Sånt är livet!
 
 
Tror nog det är läge att vid tillfälle  fixa på gravarna. kika om det inte är dags att ta bort vinterns lyktor och se vad som ska dit istället <3
var och hälsade på där i fredags pratade en stund.
känns som jag skulle behövt vara mer envis än jag var....varför tog jag inte tag i dessa 100 frågor när han levde. visst ställde jag dom men hade inte tid att vänta ut rätta svaren.
Ibland förstår man inte vad nån kan betyda innan det är FÖRSENT!
Så jävla BITTERT...
Måste ta en sväng på mammas grav också.
får nog ta en dag för mej själv och driva runt lite...ler....
 
Nu väntar mina håriga vänner i stallet på sitt hö och den dagliga ute vistelsen..
 
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0