Tomt...

Helgen har dragit iväg och för första gången på riktigt länge som jag faktiskt fick anstränga mej och ens känna lite glädje över att måsta jobba :(
Eller om det ens nångång hänt...brukar gilla läget och hitta nått positivt i det mesta...
Men inte idag.
Allt har väl sina förklaringar,,jag har då massor av dom..
Det är tungt nu på många sätt..trodde inte att jag skulle kunna känna denna panik inför denna sommar..jag vill verkligen inte!
Vem lurar jag månne mest?!
Och nä det syns inte på mej,,,still going strong ..ler...dock så är det som dom sa...du kommer att känna av det i perioder och det stämmer. Bara så jobbigt att få allt gjort och dessutom hur bra blir det av att nått saknas...ingen att luta sej mot eller som jag faktiskt brukar, kunna lämna över svåra bitarna på!
FAN...... hittar faktiskt inge bättre ord!
ALLT HAR EN BAKSIDA!! även jag!

Just nu är det dom 4benta som håller lågan min uppe! tur att dom finns.

Tar väl tag i tränandet oxå så kanske allt släpper en aning!
Träning är "meducin "på alla sätt och vis!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0