Rubriklöst,,

Måste börja från början....jag vaknar aldrig på nätterna...Men jävlar igår var jag vaken mitt i natten, klev upp och checkade huset ,, hittade inte nått och somnade om!
karma el ödet! vette fan! tror jag kommit på varför.
 
jobbat hela dagen och dessutom kört ett super bra axelpass och triseps! älskar känslan då det flyter på bra med pump...
 
Väl hemma så var vi på väg att ha bandagering & knoppning på lektionerna, men mitt i middagen så kom solen fram...åhhh underbart!!  vi flyttade fram det och selade 2 hästar och körde rockard istället.
skönt att sätta igång dem igen.. allihopa har sån energi nu..  linade resten av mina 6 hästar som alla jobbade på flitigt och verkade tycka att det var mysigt med uppmärksamhet och motion.
Och det bästa med allt var att innan klockan han slå 21.00 så var alla nattade och jag får med ett leende gå och vila så jag orkar en dag till..
 
 
 
Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0