ORKESLÖS....delux

Jag vet inte vad som hände idag...totalt borta med vinden så trött har jag inte varit på mycket länge.
dunsade i soffan och drog nån form av Power napp 2tim efter jobbet.
Blev inte bättre av det heller... fixade lite mat i form av mycket bra värden...TACOS!
blev lite piggare !!
Fick besök!!   (kul för hit kommer aldrig nån ju ) och vipps så var min energi tillbaks.
Nämnde snedheten jag bär på och vipps hade jag en kiropraktor bakom dörren! FINT....det fixades lite snabbt!
Imorgon bär det upp till bevis i sadeln om jag är rakare...kändes skumt efter åt. Men på det positiva sättet.
 
summan av allt detta var att
 
INGEN av mina blev ridna idag..woupsi... men jag tar igen det imorgon!
Kram på er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0