Blåsigt i kväll...

Men kom hem i tid för en gångs skull... den lilla killen snarkade redan och den stora hon åt nattmat och hoppade i säng....Jag bytte om till ridkläder ..ler !!
Red en och linade en...riktigt mysigt att ha det nära tillhands om andan faller på.
 
Nu har jag hunnit bli riktigt trött och väntar bara på att gå och sova.
 
Träffade en bekant till Lennart i kväll på väg ut från jobbet.. han gjorde så som man antagligen ska göra . Men det gör så jävla ONT!
Att beklaga sorgen, berätta lite minnen ...och jag vet att man bara vill väl.
Men det är fortfarande svårt för mej att veta hur jag ska reagera.
Kämpar på själv, så gott som dagligen med att försöka hantera allt,,, det går bra,,,men som alltid så finns ord som river upp allt.
ibland kan det nog vara bra att bli påmind också, att ha kvar känslan. Man ska inte glömma eller gömma ..ler..
det sist nämnda är jag duktig på.
 
Nog om det.
 
Bäst att sova så jag är pigg i morgon...
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0