Att boka flyg..

Kom just på varför jag Alltid är HEMMA....det är ju gode svårt för flygbolagen att ha flyg som går när jag VILL åka...
varför så svårt...alla vill väl åka vettiga tider ..iväg på morgonen så man är framme i tid! borde vara självklart för alla bolag!!
Och hem på kvällen så man hinner i säng i tid! och ändå ha dagen på sej för shopping el vad man nu håller på med!
Men nänä ...tydligen funkar det inte så!  det ska vara krångligt så folk hålls hemma!!
Bra om ni frågar mej...jag trivs här hemma på landet bland skitiga hästar och rena barn ;) allt jag inte har här behöver jag inte!
Ändå tycker folk att dom behöver rasta mej på andra ställen i andra städer och NU i ANDRA länder!
voiettä...(finskt ord)   ler. .jag kan ett till ( PERKELE)
Men vad hjälper det.....Allt är klart så när som på att jag måste boka bil och flyg! hmmm kanske ett hotell också....
Ang BIL...undrar om jag ska välja nått stort eller en liten golf?  tänk att få leka sunes sommar....eller mr bean? trycka in allihopa i en liten bil.....åhhh vad skoj.....ler..... då kan vi snacka kvalitets tid....
eller en stor grej på engång...och känna sej kolosal..en värsting kanske??  så där hip så jag inte vet hur man startar skiten?  för så skulle det lätt kunna gå om jag väljer.........  antingen eller... sällan det blir perfekt....
 
jag måste nog sova på det här...stora svåra beslut....
 
Tacka vet jag mitt stall mina hästar och min SUPER saab....;)   tror bestämt jag gillar att ha koll....
 
 
 
Natti natti på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0