Varför??

Det går bra och dåligt...varför är allt upp och ner?
Detta samvete som gnager, allt jag borde sagt allt jag borde ha gjort. Jag bara visste allt för väl..men ändå inte.
Jag har betett mej som fan men jag hade mina skäl oxå..svårt att sätta orden rätt...oftast så handlar jag med hjärnan
 Skiter i hur jag känner..  det funkar alltid!!  Att predika åt alla andra ä skit lätt..lätt som få att vara efterklok
Det gör så himla ont att sakna..... Det som har varit går inte att göra nått åt...men det känns inte lättare för det!
Det kommer att göra ont länge....och med jämna mellanrum så blir jag påmind,,,det är så sjukt....
just nu är det kaos inom mej
 
 
 
Det var nog allt för ikväll

Kommentarer
Postat av: use2loveu

Hej Hanne

jag har känt dig sedan d var ca 15 år gammal, och ofta undrat hur det är med dig.

Ser att du växt upp och blivit en tjej med många järn i elden och massa att göra.

Jobbar ju själv och har ett barn,hus mm men inte verkar som att jag inte ens har nära på så mkt att göra som du har, kämpa på, vi har alla våra mål.

Hoppas allt löser sig och, otan osaa när det gäller Lennart.

Svar: Hej tack för kommentaren. Dock hade det varitSkoj att veta vem du är : ?
hanne

2012-10-27 @ 02:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0