PONNY brud....tur jag e liten!

Jag har provkört eller kanske ska jag säga dragit min transport idag..åkte till Tuula och red lektion på pandora.
Att det är skildnad då man har torr sand under fötterna...så enkelt så bra!!
Det krävs inte mycket för att jag ska ha kul..ler ..eller för att må bra...bara lite rida ponny så värmer det mitt hjärta!
Bokade direkt en lektion till då jag ändå var i gång....
OCH jag köpte med mej balsam till lädret...och vet ni att den luktar vanilj....ler stort....  snacka om fiffigt..nu luktar man gått om händerna efter att putsa dom där jäkla grejerna innan och efter varje ridning!
FÖR DET GÅR INTE FÖR SEJ ATT RIDA RUNT I SKITIGA STÖVLAR!!!
och luktar dom gott dessutom ---så varför inte!
 
Annars har jag jobbat från 13-22 så dagen har varit lång!
Och jag är jätte jätte trött på allt nu! (inte de 4benta)
Men i morgon är det nya krafter och nya saker på gång ...
 
Sov nu gott du oxå
Tack för att du läser
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0