party natt

Fick nått ryck igår....fixade och donade och vips var jag i klorna på 2 allför galna brudar :) nå väl vi DANSADE hela natten tills det gick "valomerkki" och vi vart utkörda..

Men innan det så hade jag nån slags marktjänst här hemma...städade fixade käk och värmde bastun såg till att hästar blev ridna osv..köpte öl..jag kan vara bra att ha ibland ;)

Sen hade älglaget älg fest...middag !! och den gick inte av för hackor!! mums....ingen köttsoppa där inte!
det var filer,, olika marinerat..det var blomkåls risotto..avocadosås..kantareller även trattisar...det var rösti..ja allt gott man kan tänka sej... hjortron m chockladtryffel till kaffet..ja och så % till då ;)
Riktigt bra jobbat av dom!!

Jag kom iallafall hem sent,, ja el vänd på det,, tidigt ;) och har ännu ont i fötterna av allt dansande...men så kul har jag inte haft på riktigt länge!! till och med nån omgång med biljard..ler...

Idag fortsätter gårdsjobbet inför vintern!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0