LÖRDAG

Bilar på gården traktorn rullar det ska spikas och snickras...jag måste hugga tag i städ och tvätt och handling (ÖL) ttydligen...ler...pust...
Och det innan klockan e för mycket och jag själv startar mina ridlektioner....om det nu håller idag för ridningen :( igår blev det bara pyssel och sedan bandagering och koll av olika skydd till hästarna.
det svider att inte kunna rida...banan är så blaskig och jag blir ju så blöt oxå!
Men men ...hade även tänkt att flytta sjulet i hästhagen igår men det fick vi flytta fram annars hade jag nog haft fullt upp med att hålla hästarna från att smaka på traktorn,eller ,, vad dom nu heter ..dumper..nää..inte det heller...nå inte konstigt att jag inte vet...den har ju inte hovar el päls..blink!

Kanske skulle jag ta och göra ett ryck nu!

Kram på dej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0