Höst lov....

Potatisupptagnings lov hette det förr i tiden :) bara så ni vet!
Men lycka till att få upp dom pottisarna...ler...
Barnen har lov INTE jag....jag har istället huset fullt av kidz....nice.
Jag har fått vinter feeling idag..men den regnade bort...
hmmm,,,, vi lyckades röra på alla hästar idag fast det regnade så mycket. inte en enda klarade sej utan att bli blöööt!

Jag lovade mej själv ett par saker i helg.....
1- att plugga minst 30min /dag
2- att ta med mat till jobbet INTE köpa det på vägen dit ;)

2dagar har gått och jag håller det ännu...ler.... så kan det gå.
faktiskt så kom jag på idag att det håller att lova saker även om jag lovar mej själv...(misstolka det rätt) jag håller vad jag lovar!

Träningen har oxå rullat på...pump 60min i måndax idag 40min rygg
45min vattengymnastik + 60min aguabike pass!!!
Underbart att ha feelingen av tröttheten! bara jag inte somnar innan mitt läsande är klart.
Veckan innehåller både bra och tråkiga saker..det är ju allahelgona i helg och det blir väl ett besök i kyrkan och på gravarna! man ska ju minnas dom bortgågna....vilket är den tråkigare biten för det gör ont i hjärtat.
Det kuliga blir nog ridlektionen för janica och denna gång ihop med sofia ...skit skoj!! spes som underlaget är piss ute nu..så att komma in och tömma och rida ett RIKTIGT bra pass blir kanon!

Sov sött så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0