Föräldrarmöte

Är så där tokigt trött..men suttit uppe för att kika på nettans läxor..
Att jag kan tycka att det är intressant att vara på föräldrarmöte, spesiellt om det är nått bra det handlar om.
Och nån som kan föreläsa ;)
 
Och när jag blir så här trött så är det sjukt svårt att varva ner!
Försöker att hämta andan ,,men ser mest allt som bordes städas,,,jag avskyr stöket på morgonen.
Men ensån här dag som idag,,efter alltför lite sömn så blundar jag och tänker att imorgon är det en ny dag!
humöret är så där fnittrigt..orka vara normal då ;)  ser nog gröna gubbar snart om jag inte tar och dejtar john blund en stund..ler...
 
 
Kram på dej
ses i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0