Uppe med tuppen...

Så kan det faktiskt gå om man lägger sej itid...ler...och somnar på störrt!
alla har begett sej till sina jobbdagisar redan! kvar blev jag och ett stökigt hus! pust!!
Det finns nackdelar med att jobba kväll...även om jag älskar mitt kvällsjobb!
igår skulle jag ut och rida,,men eftersom jag var helt själv i stallet så började jag pyssla och dona :) 3tim senare hade jag inte ens tagit in hästen..ler... skönt att få egen tid..
och ett städat stall <3
Älskar ordning och reda...hiihiii

Idag då?? jo det är en ny dag igen ...skönt snart har vi jul! bara snön nu kommer!

Jag vaknade faktiskt med värdens träningsvärk i biseps och bröst idag..yey.. var ju tvungen att köra lite extra igår för att grabbarna skulle ha lite hjälp med flyes..och jag har ju en övning som INTE GÅR att fuska i...såå skönt att se när man säger att vikten inte spelar roll UTAN KÄNSLAN!!! och så ska dom testa och vips så rör sej inte vikterna....asg...love it! nå dom har nog lika ont som jag idag....MEN ensak till det är dax att köpa nya träningslinnen ...då mina typ syns igenom! wopsi... kom på det oxå efter ett litet tag med grabbarna! då åkte tjocktröjan på! fan åå.....shit hapends!

Så som vanligt så är allt som det ska nu...stallet nästa bara en liten kaffe först!

/ gomorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0