tränings kompis idag

Härligt med foderbyte och samtidigt isgata...liiteliiiiiite svårt att träna hästarna då...nu då dom verkligen behövs ridas som mest....därav så blev det jerker & musse som jag drog in till tuula idag...
blev  ett helt okej pass för oss,,, både jag och sofia var som nöjda...och hästarna oxå!
Då vi kom hem så tog på vårat envisaste " VI SKA RIDA" och ledde ut alex å pandis och red på fälten!! underbart att vi har sån terräng att vi kommer ut nästan alltid!
Pandora var as pigg och hade gärna steppat hejvillt ...lyfte lite fram å bak..och försökte flyga fram...dock samlade jag upp hon och sedan tömde jag hon på värsta energin på volt i trav i höggräset vars det inte odlas nått och där höll hon sej stadigt på alla fötter! nice...
 
Resten av dagen har gått i jobbets tecken...vatten gymnastik och badbevak
Och jag är totalt slut .....
Måste hitta lite tid och energi till att fixa mina skoluppgifter :(
kan som inte annat säga än att denna kurs tid har varit den värsta någonsin..och helt ärligt så skiter jag i resultatet för det är som det är...åker ner och gör vad jag kan så går det som det går...PUNKT!!
 
 
Saknar lugn och ro...
 
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0