På banan igen....

Fyfan vilken helg.....
 
Fredagen gick åt helvette ...förlåt ordvalen...
 
Att måsta ta såna hårda val som att avliva är tufft....men skönt att vi valde rätt..för det kollades efteråt!
 
Som om det inte räckte så hade vi även en begravning av pappa igen...urnan skulle sättas ner.
Fixade det bra för egen del..däremot så var lukas väldigt lessen över att inte få träffa moffa innan .. och 100 frågor om hur han kunde rymmas i den lilla trälådan..jobbigt...
Han hade ju sett framemot kyrkan och tänkt att han skulle få se han åtminstonde en gång till :)
Jeanette hade ritata en teckning som fick följa med i graven.
 
Sedan åt vi finmiddag dagen till ära..ler...  rådjur och kantareller och smörstekta champingjoner potatisgratäng med västerbottensost.. rödvinssås med björnbärs tutch...  perfekt!  (min bror kan kocka!)
Rådjuret tagen på bar gärning ätandes mina jordgubbar!!!!  Så kan det gå om man är på mina marker!!
 
Sen hade jag väl turen på min sida...Elin ville ut på halloween ....så jag snabb fixade för att tänka på annat en stund.
Och skoj hade vi!   har insett att jag måste fila på mina dansmoves lite granna ;)
 
Sedan har stallet tagit upp mer eller mindre resten av min vakna tid!
Det blir lättast så!
 
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0