Livet är inte alltid givet..

Idag har jag nog varit 9tim i stallet....så kan mina helger se ut!
 
 
Steg upp i tid och satte ut hästar och fodrade..in och väcka mina kidz,,frukost äter vi ALLTID tillsammans. vi har ljus och vi tar tid på oss.. stressen tar vi sen, under frukosten så äter vi i lugn och ro!
sen hade jag veckans andra ridlektion med tuula. idag var även sofia med och red lieske(svart frieser)
Det var en blandad timme med teori och praktik mycket diskution om form och samling.. så nu är vi lite klokare.
 
Direkt på minuten vi var hemma så körde jag igång dagens ridningar,,startade med dom minsta 3 & 5 åringar! sen blir dom äldre och större,
Mitt i allt kom vi på att lunchen hade passerat för länge sedan,,,wopsii....  smet in mellan lektionerna då fia tog en lektion,
Skönt med mat! spes när man är hungrig...ler...
 
Sen har jag varit och gymmat lite....skönt och behövligt för nått har som gått fel då vågen inte stämmer ...ler
Har oxå hunnit leka lite med dom små grabbarna,,,vi körde bil!'
 
Annars så har jag 5 kidz hemma nu dom 2 minsta sover medans tjejerna spelar monopol junior!
Underbart att se när dom har så kul ihop!
 
Ja ni vad mer finns att tillägga,,,,fullt upp bara!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0