HOPPIG DAG

Idag har vi hpoppat...vilket INTE var meningen...vi skulle markarbeta vilket i min värld är sisådär 40-50cm endast och bommar!!
Nå jag kom helskinnad ur det KORTA (not) passet.... dock fick fia en rejäl hjärnskakning....
Vi hade kul...men på nått sätt så tycker jag tränaren var nonchalant...eller bara okunnig?? för med feedbacken hon fick borde hon handlat annorlunda!!
JAG VET ATT DESSA RADER STICKER I ÖGONEN PÅ NÅN,,,men sluta läs om mitt liv då!
Givet vis kommer vi hoppa fler gr...men lite kluven är jag...första gåmgen som det har blivit såna kommunikations fel!

jag har varit i stallet 24- sju idag...hoppsan!
Imorgon är det nettas tur att hoppa! (markarbete)
jag står på backen ...

Måste spamma fia så hon inteår sova ifred!
Kram och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0