Uppstigning kl 05.00

Tjaba...

Kan erkänna att just idag flög jag upp ur sängen,,,varför då??  jo för att jag skulle jobba på morgon badet!
Vi öppnar kl 06.00 och innan det är det ju endel att fixa....Men vad jag inte förstår är dessa ännu tidigare kunder som står och rycker på handtaget INNAN ens personalen är på plats...ler..och muttrar att nu är det  nog dax att komma på jobbet....vad annat än skratta kan man göra??? halv 6 börjar jag och kommer halv 6 och han var redan på plats INNAN...pensionär?? dom är väl alltid uppe innan tuppen..

Tog vatten prover..för dem ska vi ta alltid innan vi släpper in badgäster för att kika så allt är i sin ordning...sedan måste ju kaffe kokas till resten av styrkan ...för hur trevligt är inte det att komma trött på jobbet och ha KAFFET klart redan??  tycker jag iallafall..så därför är det ett måste.
En tripp genom omklädningsrummet..där jag insett att dom små monstrena igår..öhh kan även kallas barn. har ätit upp bastu hinken!! för den saknas...på jakt efter den och sen öppna kassan..kl 05,55...tungt irriterade kunder..JAG ÄR SÖLIG...hiihii...öhhh vi öppnar 06.00....

Annars kan jag ju meddela att det är FREDAG!!!!!!

OCH JAG SKA BASTA UTEBASTU OCH MYSA LITE IKVÄLL!!




Kramen

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag gick också upp kl. 5 men var inte på jobbet förrän 7.40. :-(

2012-06-01 @ 08:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0