TRäNING

Hur går det nu för mej??  hmm kämpigt som få just nu..får jobba hårt på min självdisiplin...ta mej i nacken och fan i mej väga det goda mot det onda!  just nu vinner dom nog varannan gång...ler...FAN PÅ DET!!

Hade för kort om tid ikväll så träningen blev i form av 30 min STEPPER..ohh jaa fy vad svetten droppade och benen darrade!!
Men HUR skönt ÄR det inte efteråt???  !!!    mys känsla!!

LYCKLIG över de 30 min körde jag hem nattade kidzen i min ensamhet och givetvis alla djuren...satt 3sec och funderade( det tar aldrig länge då jag får en il) Kastade på dojjorna fixade fram grundfärg till väggen i köket och vips blev den väggen oxå vit!!

Sov nu sött och allt sånt där,,,,,puss oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0