något gick fel....

tjoho.....  för varje häst jag köper/tittar på(idag tittat) så krymper dom.............mohaahaaaa....
Vars är felet... det var en söööt liten ponny kille... som JAG antagligen skulle älska....men dom andra då??  hehee
jag sover på saken.... jag gillar ju såna DÄR.... lite udda fyrbenta grejjs som man inte BARA kan åka på utan att även ha en liten gnutta humor med....
Frågan ÄR OM DOM ANDRA KAN TYCKA DET KALLAS SKOJ!!!    .......ler och njuter.......känslan att få fixa bara lite!!

MÅSTE ju passa på att berätta om YELLOW oxå:
Hon har hamnat på ett ypperligt bra ställe... där nina har bra hand om henne.    jag känner att bättre kunde det inte bli.
Yellow har hjälpt att valla FÅR!!!! 
Hon blir RIDEN BARBACKA!!! (hade aldrig gått för sej de första 6mån jag red hon) (som jag bockade runt)
Hon har en bestämd ryttare som sitter vars hon sitter,,
Hon gick till o med i transporten på 5 min..
hon har blivit riden för instruktör och gick bra
Hon fick mycket godkänt för att hon är uppfostrad bra...tyckte dom i nya stallet  :)

// nu sova sej lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0