HELGEN SOM GICK

Hösten börjar smyga snabbare och snabbare... nästan minus på nätterna....brrbrr  nästan som om yllisarna ska fram :)

Har haft RIKTIGT fin helg. det har varit riktigt lugnt & ingen stress..skippat ALL träning Hela HELGEN bara för att!
Riktigt skönt....myst istället..

Annars har det bara varit massa HÄST/PONNY hela helgen...ler....  under nästa vecka får jag veta om det blir att åka för att prov rida lite ponnys igen ;) och så kommer det en korsnings ponny som jag ska rida under x antal dagar...LER stort... köpte problem fixa hon sålde..och var nöjd,,,,, SÅ VARFÖR GÖRA DET IGEN???   jo det ÄR så KUL!!!  äger ju hjälm och säkerhets väst om det behövs....hiihii..... väntar faktiskt  för det kommer att bli så skoj!
Tur att jag bor vars jag bor då ingen seer mej rida :) tur som fan jag ä liten lätt och kort!!
Måste ju vara underhållande att se mej på a-b ponnys ....sött om inte annat!

Annars har vi ätit gott i helg oxå och bara njutit av att inte stressa FÖR mycket...

NÅjo lite jobb gjorde jag ju i morse......FY va tråkigt det är att MALA ÄLG kött!!

puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0