tagen på sängen....

shit....behövde visst sova ut,,,,,,ler,,,,,
Telefonen ringde kl 09,19.....-i andra änden----ska hästarna ha täcken??
                                                   jag--- jo tror det...
                                       i andra änden--- okej.. jag fixar det..
                                                   jag--- helvette...kl e ju as mycket... kommer ut på störrt!!

Hoppade i kläder och for ut!

Jag brukar inte sova så LÄNGE... herre gud va hände??  nå det gick fint ingen häst var jätte arg på mej :)
Vi fodrade och sen åt jag frukost och vaknade lite... sen reds det en sväng!!
Har ridit både finntrollet & russet idag ...smile...

Stefan kom hit med min stol idag... tur man har duktiga bekanta...satan i gatan va snygg den blev!!
Den var klädd i valdmanstyg(grått ylle tyg) som stack en i röven ...heehee
nu e den SVART i SKIN!!!

Den kommer från kuivakangas det var morfars stol...sparade den när vi sålde huset där,,och den har stått och väntat på bättre tider.....nu blev det äntligen av !!!
han är skit duktig stefan på sånt här!!
dessutom gör han häst grejjer som selar,, grejjs till sadlar...och skor(boots)
Jag har även fått ett skärp tidigare :)


// Hanne

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

hihi allt bra?:)) kram

2011-12-26 @ 09:35:57
URL: http://eemma.se
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-6.html#comment

2011-12-26 @ 17:23:33
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0