magsjukor & vabb 2 dagar...

åhh fy fasen..... nu har det vänt! natten till tis var flickan uppe och kräktes HELA natten ..
nu har hon varit bra hela denna dag..

Har sjukt späckat schema i veckan(igentligen) och har inte tid för NÅTT extra och så blev dom sjuka.....mina stackars små hjärtan....  Har vabbat.....helt konstigt att inte JOBBA mitt i veckan...paniken stiger och med det så har jag donat här hemma med hyllor ,,, städa skåp...kasta grejjer!!!...planera firmans nästa steg...ÄR totalt less att inte kunna rida NÄR det behövs och när jag måste! resultatet sen på den planeringen KOMMER att synas till nästa höst!
Det är felet med mej...har jag en plan så ger jag ALDRIG vika om inte jag själv inser att det inte HÅLLER...ler...jag har väl aldrig fel?? hehee..

NÅ ja har RIDIT en och annan lektion hos tuula när han ändå står där...det kändes riktigt fint idag..
hemma reds alla övriga,, och SNÖN har börjat trilla in nu inför jul....huija..det ordet skapar stress...klappar hit och dit...har man klart eller ej,,, uääk...
Borde ju ha vant sej att den kommer oavsett vad jag gör eller inte..
Huset ä ivarje fall nu jul pyntat..

Nu sängen nån timma.....väntar ju på att dina ska få sina små hundbörjor....

// bara jag

Kommentarer
Postat av: jane

sätt en bild på Dina så ser man hur tjock hon är =) Xina var ju som en tunna när hon hade valp.

måste komma förbi innan tomten, ska försöka hinna, när man är utan häst nu så verkar det som att den där extra tiden som man har över går åt iallafall. /J

2011-12-08 @ 07:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0