Tröttis

är så himla trött...vill bara sova & hitta min styrka igen :) !!!

vem som har tagit krafterna skulle jag bra gärna vilja veta.... :)

idag var första gången som yello oxå kändes riktigt med vid ridningen & jobba på fram utan å dö... det tar sej.

däremot så har jag träningsvärk i hela kroppen så mitt rygg pass gick inge bra.
men körde iallafall:    uppvärmning  5min rodd
                                 en arms rodd m hantel
                                 latsdrag framför huvudet
                                 rodd med stång stående
                                 sittande rodd

ja inte vad jag tänkt mej men     ♣ all träning är bättre änn ingen alls!! ♣

nu lite svenska hollywodd fruar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0