snart 1 år!

jo...denna gula fan ...  börjar nog komma närmare blocket tror jag, det brinner i rumpan på hon, vill jag säga!

skönt...... Men då körde vi "finnen" idag och han gick klander fritt!!!  shit va kul att det gått framåt!
Men den gula satan går mest bakåt! 
Även om hon bordes med kärran automatiskt söka sej framåt!  men seru på denna lilla jävel finns inget & då menar jag INGET automatiskt!   haaahaa  (låter ju som om jag e förbannad men NÄhÄ)
 Att man Alltid måste vara snabbare och Alltid ha mer jävulskap i bakfickan  än hon innanför pannbenet!

Idag skulle vi köra ---självklart fram ut mot fälten--- men nä... vi rygga ( fick smaka pisk) sen gick vi sidepass åt höger knyckla i hop nacken ( så det enda man kan gö e å släppa tömmen) när inte det lyckas --rygga igen--
sen vänster å rakt på fyrhjulingskärran--inte blir hon rädd--  kommer inte längre fram så vi --ryggar då--
nu är hanne as less!!!!!!!
Jani tar över tömmarna & emma dirigerar!!!!  slutar på ridbanan i en mega fin form & ett travsteg utöver desslike!!
snygg ponny!   trav sisådär 10min...
ut från banan & vi börjar om från början...
nu är ju allternativet jobbigt antingen gör jag som dom vill eller så måste jag springa arslet av mej!
denna gång hade hon ett val! ---OCH det var ju lätt... vi far ut på fälten----ridbanan är JU JOBBIG--    heehhe :)
och änn en gång förlorade hon...
men vänta ska ni se snart hittar hon på nått nytt :)

& jag skulle kunna skriva böcker om den "yellow one"

puss & kram 

Kommentarer
Postat av: R

Att jobba på gym & bad, det lät riktigt roligt :) jag letar ju jobb själv, men det är rätt så svårt att hitta något.



Kram

2010-09-26 @ 09:57:55
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0