jag vet int

Ibland kommer det där i kapp en...♥
det hör väll till,,bara så fruktansvärt jobbigt!  men det går inte att skjuta på det hur mycket som helst, en dag är det för sent..
att fly funkar inte....men när inte svaren finns vad gör man??
Allt går inte att planera och jag vill, veta ,vill planera...åhhh :(


Nu damppar jag!!!!!!!!!!!!

bara sätta sej och köra iväg! bort ! få andas! utan det dåliga samvetet! att inte hunnit och inte gjort ..

tror nog faktiskt jag avundas dom som inget har att göra!!!
bordes kanske ta mej en tur ti ötå och kolla stenen,det var  ju länge sen :)

snart är sommaren över med allt det innebär..
plockade 20l jordgubbar på 50min idag shit va kul de är!!
sen var vi m barnen och badade i torneå,, alla har nog blivit märkta av solen idag..
flickan har natt gäst 2a dagen i rad nu! (och skulle nog gärna ha det alltid)   har nog alldrig hört hon säjja att hon vill vara själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0