Så trött

Sista dagen på veckan och det känns som ögonen står i kors !
Trött tröttare mest trött 😴😴
Konstigt med tanke på jul ledigheterna..
Igår råkade jag klicka hem lite träningskläder 🙈 eftersom Actic samarbetar med mitt bästa märke🙌👌👌 Better Bodies!! 
Men det gäller även % för dej som medlem!
In å kika på dina sidor på Actics hemsida!
Även av tomten fick jag träningsbyxor & skor
Skorna har ändrat skepnad dock 3 gr 🙈🥴
Mest pga mina pygme små fötter..
(null)
Så svarta blev till slut ett par gråa 😝
(null)
Nike skor är dem bästa skor man kan tänka sej ..
På jobbet byter jag skor efter uppgift & därför har jag en uppladdning trevliga skor ..ler...

2019 har startat trevligt 
Hoppas det håller i sej
✨✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0