Motgång blir en växel framåt för mej

Mest jämt känns det som uppför...
När väl utför kommer då bromsar jag lite för att hinna med å njuta av det....
Men motgången är den som ger mej mest fart under vingarna 🤔 hur normalt är det månne?
Jag växlar och växlar nu... det ena ger det andra.
Ringar på vattnet .... & en del grodor som blir paddor 🐸
Men i helhet okey!

Jag har öppnat å stängt denna blogg vid flertalet gr...
Mest för att det jag velat säga inte går att skriva ner eftersom jag inte är poet ..
Kanske för att det varit en del tråkiga datum denna månad.
Årsdagar som är tuffa ❤️ 
Dagar jag förtränger på av smärta..
Men det finns oxå många positiva dagar i augusti .. både dottern som fyller år & brorsan 
& bästa vännen ..
Så i uppför eldar jag och nerför bromsar jag!

Jag tar dagen som den kommer & anpassar mej efter känslan och möjligheten den ger!

Fredags mys idag 🍾🍸🥂🍹

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0