Feber fri..men huvudvärk

Två dagar däckad med feber morgon till kväll
Men på bena ändå.
Nu en tung känsla i kroppen som om jag vore totalt slut.
Jag har ställt in vatten gymnastiken ikväll & det var ett klokt val.
Det lustiga är att med febern i kroppen var jag piggare än nu utan 🤔🤷‍♀️
Kanske stiger den igen senare..?!
Ska i lugnt tempo göra stallet klart och sedan bara vila  tills jag ska å jobba kväll!
Även lillgrabben har varit hemma hela veckan med en hiskelig hosta & lätt feber!

Jag skrollar upp å ner å hit å dit för  att se om jag kan hitta passande regnkläder till stallet.. men oxå regnkläder åt hästarna 😊🐴😬
En resa genom Denier och foder 100g -vad då?
Vad är behovet igentligen ..
Hösten är värst. Blåsten å fukten är kall!
Leran i hagarna är inge kul... så mkt tid går att försöka göra livet bättre för dessa 4-fyrbenta!

Föresten har jag lyckats få lite bilder från gården via en flyg kamera 🙌👌
Det kommer bli intressant att se 😊

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0